Wednesday, December 23, 2009

2009 was great but need a wonderful 2010!

1. Umo akan cecah 25 tahun depan. Perlu menjadi semakin matang,bijak,better dr semalam.

2. 28 Januari 2008- mula kehidupan sebagai pekerja cdpu maxis. semoga semakin maju ke hadapan hidup. Saya semakin bahagia. Akan mendapat ramai kawan baru. Dapat mengumpul duit untuk sy bg duit kt my parents, beli kereta baru, and vacation. insyaallah

3. Semoga tahun 2010 adalah tahun yang betuah untuk sy dan kawan2 baik sy. Moga jmpa jodoh...heheheehe

4. Saya nak balas jasa orang tua saya.

5. Saya perlu lebih byk besabar dan menerima apa jua challenge yg ada sepanjang 2010!

p/s: saya byk buat salah kepada kawan baik sy, sy harap sy akan menjadi org yg lebih baik dr semalam...wish u all the best for 2010 my beloved fren.

No comments:

Post a Comment