Tuesday, May 25, 2010

CoNvoKeSyeN 2010


alhamdulilah....aku dah sah tamat belajar di uitm dan skang ni aku adalah alumni uitm...syukur kepada Allah s.w.t yg memberi rezeki aku tuk menimba ilmu...amin.23 May 2010 adalah hari paling bermakna dalam hidup aku.aku dah memegang Ijazah Sarjana Muda.Ini adalah permulaan segala galanya.dari sini akan menggunakannya utk aku mencapai segala cita2 aku utk aku membalas jasa orang tua aku yang banyak berkorban utk aku...separuh dari perjalanan hidup aku dah tercapai..sekarang masa tuk aku balas jasa kepada semua yang byk membantu aku sepanjang zaman belajar aku.insyallah aku akan membalas dengan apa yang aku ada...skang ni aku harus lebih fokus dan meneruskan hidup ini dan diberkati oleh Allah...semoga hari hari yang mendatang akan semakin indah..amin

1 comment: